Tuesday, 27 July 2010

Пам парам пам пам! короче буду триндіти )

Інтро

Сталось так що всі таски ми зробили швидше ніж думалось і я вирішив навести порядок у своєму інтернет серидовищі. Нарешті дійшли руки до лінкедіна, твітера і звичайно ж блогу. Так як блог у мене не перший, скільки проживе він чесно кажучи передбачити важко, але якщо й на далі на роботі буде з'являтись вільний час то думаю що іноді записи тут будуть з'являтись.

Планування )) як багато в цьому слові....

Я умовно можу поділити людей на декілька категорій за стилем організації життя, карєри і тд.
так як все починається з мрій то відповідно маємо:

Просто мріяння і відсутність жодної спроби реалізувати їх.
Мріяння та планування здійснення мрії.
Мріяння, планування та перший крок до мрії.

Відношу себе до третьої категорії так як свої мрії втілювати в життя почав досить давно. Людина я по суті досить прагматична, люблю добре подумати перед тим як щось зробити, добре зважую всі за і проти, після чого роблю логічний як на мене висновок.

На даний час я лише близько місяця на новій роботі, але вже визначив для себе пріорітети, про які саме тут хочу написати.

  • Не вилетіти )) так як я поки що на випробовувальному терміні
  • Англійська мова.. я думав що я її знаю краще... Коли згадую English level placement test мої слова мені нагадують першу частину серіалу IT CROWD де Джен спілкується з директором(хто бачив той пойме)
  • Визначити цілі для подальшого кар'єрного зростання(абілітон, сертифікації, презентації і тд.) і відповідно до пріорітетів, покращити свої навики в необхідних мені технологіях.
Основна проблема це як завжди час. Зараз в мене після роботи залишається близько 2 реально вільних годин(є додаткове заняття яке приносить непогані гроші), а цього мені явно недостатньо...

І звичайно щоб ці мої плани не залишились на "папері", попробую звітуватись щотижня про виконану роботу і тд. 

Англійська мова прочитано близько 50 сторінок.
WPF прочитано 160 стр.
Щонайближчим часом добавлю коротенький огляд FileSystemWatcher - який я недавно застосував в нашому проекті.